Elementele puntii fata sunt fabricate intr-o proportie dominanta de aluminiu, reducand semnificativ greutatea ansamblului. Acest fapt contribuie la mentinerea unui echilibru al maselor intre punti, un echilibru aproape perfect (52% fata – 48% spate).
Viteza de 100 km/h este atinsa, cu start de pe loc, in 5,3 secunde. Chiar daca 135i a fost conceput ca un coupe sportiv, nu ca o masina sport, performantele dinamice o aduc foarte aproape de anteriorul M3 (0-100 km/h in 5,2 s). 135i beneficiaza de suspensie conceputa pentru modelele M. Asadar, daca stiti ce sa faceti cu volanul si cele trei pedale, veti putea toci usor pneurile spate in acelasi ritm cu cele fata.
Dintre aspectele practice amintesc volumul de 370 litri al portbagajului si spatiile de depozitare numeroase, interiorul fiind specific seriei 1. Stiu ca la prima vedere nu pare important, dar cand conduci o masina si nu ai nici macar un loc in care sa pui telefonul, nu mai vorbesc de suport de pahare, incepi sa vezi altfel lucrurile.
BMW135i interiorEra de asteptat ca soferul si pasagerul din dreapta sa beneficieze de un spatiu generos dar, situatia pasagerilor din spate, privita din afara masinii, era pusa sub semnul intrebarii. M-am convins ca o persoana cu inaltimea de 1.80 m si 100 kg (eu), poate ocupa in conditii de relativ confort unul dintre cele doua locuri ale banchetei. Pana la urma modelul e un coupe, nu seria 7. Iar scaunele, in pofida profilelor laterale pronuntate, sunt confortabile si chiar la drum lung.
Pretul unui 135i coupe porneste de la 40.936 euro (cu TVA). Trebuie sa recunosc ca nu este chiar ieftin, dar este un chilipir daca luam in calcul performantele.