In primul rand, motorul este un 3.0 biturbo. 14 litri la 100 km era consumul mediu afisat de computerul de bord dupa aproximativ 70 km parcursi pe circuitul Gotlandring (Suedia). Sunetul motorului biturbo de pe 135i afiseaza pe fata soferului un zambet sardonic, avand o legatura directa cu gradatia indicata de turometru.
Cele doua turbine sunt “vinovate” pentru mentinerea unui cuplul constant (400 Nm) intre 1.300 si 5.000 rpm. Prima, cea mica, functioneaza la capacitate maxima pana la 3.500 rpm, cea mare intrand in drepturi dupa aceasta turatie. Cei 306 CP se pot dovedi periculosi in cazul soferilor incepatori dar, daca sunt cumpatati cu pedala din dreapta, DSC-ul ii va ajuta sa evite o iesire in decor.
La BMW 135i coupe raspunsul tarziu la acceleratie, specific motoarelor turbo, a fost redus la minim. Comportamentul rutier este intuitiv, iar faptul ca soferul este amplasat in mijlocul ampatamentului ajuta la citirea usoara a intentiilor masinii. Diferentialul este controlat electronic, adica, atunci cand DSC-ul este dezactivat, inca opereaza o functie menita sa pastreze aderenta.
Puntea spate are la baza o structura cu cinci brate conceputa pentru a face fata cu brio cerintelor impuse de motorizarile puternice. Ecartamenul spate este mai mare cu 20mm decat cel al modelelor cu trei sau cinci usi.